Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)
1.Üzemeltető adatai:
Adószám: 67674532-1-33
Nyilvántartási szám: 50585502
Kibocsájtó okmányiroda: VÁC
Szerződés nyelve: Magyar
Elektronikus elérhetőség: detkkoinfo@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36703917426
A kapcsolattartó személy neve: Pálinkás Ildikó Mária
Forint utalás esetén, ide kell utalni:
Bankszámlaszám: OTP Bank Nyrt. 11742094-21165812-00000000
Az OTP Bank székhelye: 1051 Budapest, Nádor utca 16.
Külföldröl történő-Forint utalásnál, ide kell utalni:
Nemzetközi Banksz.: IBAN: HU49117420942116581200000000
Az OTP Bank SWIFT kódja: OTPVHUHB
EURO-ban történő utalás esetén, ide kell utalni:
Nemzetközi Banksz.: IBAN: HU17117634268563388500000000
Az OTP Bank SWIFT kódja: OTPVHUHB
Cégnév: Pálinkás Tamás E.V.
Adószám: 55560906-1-33
Nyilvántartási szám: 54260641
Kibocsájtó okmányiroda: VÁC
Elektronikus elérhetőség: detkkoinfo@gmail.com
Telefonos elérhetőség: +36706055062
A kapcsolattartó személy neve: Pálinkás Tamás
Bankszámlaszám: OTP Bank Nyrt. 11773683-01049170-00000000
2. A vásárlás folyamata a következő lépésekből áll
2.1 A termék(ek) kiválasztása
2.2 A rendelés elküldése
2.2.2 Termék vásárlása regisztrációt követően, vagy akár regisztráció nélkül is lehetséges. Regisztráció közben lehetősége van feliratkozni hírlevelünkre is ahol hasznos információkat kaphat a vásárló, termékekre, akciókra, személyre szabott kedvezményekre vonatkozóan.
2.2.3 Amennyiben regisztrált felhasználóként szeretne vásárolni belépéskor kérjük adja meg az e-mail címét és a jelszavát, így nem kell újra regisztrálnia, hanem korábbi adatai megadásával egyszerűen és gyorsan beléphet.
2.2.4 A következő lépésben válassza ki a szállítási módot, majd ezt követően a fizetési módot. A rendszer ezután kiszámolja a szállítási módnak megfelelő szállítási költséget.
2.2.5 A vásárlási folyamat utolsó szakaszában megjelenik a rendelésének összesítése, melyben tételesen fel vannak sorolva a megvásárolni kívánt termékek szállítási költséggel együtt. Kérem, figyelmesen nézze át a megrendelt termékeket és a hozzájuk tartozó árakat, ugyanis a későbbiekben már nincs lehetőség megrendelésének módosításra, erre vonatkozó reklamációt nem áll módunkban elfogadni. Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.
2.2.6 Egészségpénztári elszámolás esetén kérem a számla kiállítása előtt jelezze felénk, hogy melyik egészségpénztárral van kapcsolatban, annak érdekében, hogy a kiállított számlát az adott egészségpénztár előírásainak megfelelően tudjuk kiállítani.
Ebben az esetben szükségünk van még: Az EP-i tag nevére, EP-i tag azonosítójára.
2.3 Kérjük, hogy a megrendelés előtt ellenőrizze a rögzített számlázási adatait, mert a rendszer automatikusan a tárolt adatok alapján állítja ki a számlát és a díjbekérőt. Ha utólag más névre szeretné kérni a számlát, vagy a díjbekérőt, akkor azt csak adminisztrációs felár ( 4000 Ft ) ellenben tudjuk megtenni.
3. Árak feltüntetése
3.2 Céges vásárlók esetében kérem figyelembe venni, hogy a kiállított számla alapján nincs lehetőség az ÁFA visszaigénylésére.
3.3 Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Az ilyen jellegű hibákat felismerésüket követően mielőbb kijavítjuk és erről azonnal tájékoztatjuk az érintett vásárlókat. Ebben az esetben a vásárlónak lehetősége van arra, hogy az új feltételek lapján megerősítse megrendelését, vagy elálljon a vásárlástól.
3.4 A detKKo nyomatékosan felhívja a vevő figyelmét arra, hogy – noha a detKKo mindent megtesz a feltüntetett árak helyességéért – a Web áruházban szereplő árak adott esetben tévesek lehetnek, amelyért a detKKo felelősséget nem vállal. Amennyiben hibás ár kerülne a Web áruházban feltüntetésre, ideértve különösen a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő árakat, valamint a nyilvánvalóan téves, rendszerhiba vagy más ok miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os árra, akkor a detKKo nem köteles a terméket hibás áron szállítani. A detKKo ez esetben felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében a vevő elállhat vásárlási szándékától.
4. Rendelések feldolgozása
5. A megrendelés és az adatbeviteli hibák javításának lehetősége
6. Visszaigazolás
7. Fizetési feltételek
7.2 Banki átutalás választása esetén a termék árának és esetleges szállítási költségének számlánkra történt jóváírása esetén tudunk személyes átvételt biztosítani vagy feladni a csomagot.
7.3 Személyes átvétel esetén a termék vételárán kívül semmiféle egyéb költség nem kerül felszámításra.
7.4 A számlát minden esetben a csomagban találja a termékekkel együtt.
8. Fizetési módok
8. 2 A fizetés történhet személyes megjelenés esetében ( készpénzel vagy OTP POS terminálon keresztűl ) , vagy banki átutalással.
9. Szállítás
9.2 A csomag átvételekor, a kézbesítő jelenlétében kérjük megvizsgálni a csomag sértetlenségét és amennyiben a csomagot sérültnek találja a csomag átvétele nélkül kérje a jegyzőkönyv felvételét, ugyanis az esetleges reklamációt csak így áll módunkban elfogadni.
9.3 A csomag feladását követően e-mailben (Ajánlott szelvény vagy MPL futár feladóvény) elküldésre kerül vagy telefonon értesítjük a csomag körülbelül várható megérkezésének időpontjáról.
9.4 Háztól- Házig történő csomag szállítás: MPL futárral. Akár a feladást követő munkanapon átveheted a rendelt termékeket.Kényelmes és egyszerű csomagátvételi lehetőség, akár otthonodban, akár más címen (pl. munkahelyeden). Ugyanis az MPL rendszerint 1 munkanap alatt kiszállítja a rendelésed. A kézbesítés napján értesítést kapsz, hogy várhatóan mikor ér a megadott címre a csomaggal a futár. Ha az első kézbesítés sikertelen, a következő munkanapon automatikusan újra megpróbálja az MPL az átadást.A csomagod indulásáról valamint a kézbesítés/kiszállítás várható időpontjáról E-mailben fog tájékoztatni az MPL. A kiszállítás 8 és 18 óra között történik.
9.5 Postán maradó levél vagy csomag átvételével kapcsolatos információk: A Posta meghatározása alapján, álltalában 3-5 munkanapon belül kell megérkeznie a levélnek vagy csomagnak. Neked kell érte bemenni a postára! A Posta értesítést nem küld! Ezen a felületen tudsz utána nézni hogy a csomagod merre tart: Nyomonkövetés A postai csomagátvétel egy rendkívül költséghatékony és kényelmes megoldás, amelyet az ország legkiterjedtebb hálózata lát el. Használatával címzettje időt és költséget takaríthat meg.A 2,5 cm nél vastagabb leveleket vagy csomagokat csak Postán maradóan tudjuk feladni, mivel ezen csomagokat nem viszi ki a postás.
9.6 Az MPL Csomagautomatánál történő átvétellel kapcsolatos főbb tudnivalók: A küldemény legkevesebb 18 x 12 x 1 cm; de legfeljebb 50 x 31 x 35 cm méretű, és maximum 20 kg súlyú lehet. Az áru értéke nem haladhatja meg a 200 000 Ft-ot. A címzett adatainál élő mobiltelefonszám megadása szükséges, mivel a nyitókódot SMS-ben küldik) Amennyiben az adott rendelése ezeknek az előírt kritériumoknak nem felel meg, abban az esetben a detKKo csapata felveszi önnel a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon, hogy kiválasszuk az önnek legmegfelelőbb csomagszállítási lehetőséget! Az automaták a nap 24 órájában, országszerte hozzáférhetőek.Az átvétel miatt nem kell kitérőt tennie, hiszen a Csomagautomaták többségét bevásárlóközpontoknál, forgalmas helyeken találja, amerre egyébként is jár.Egyszerűen és gyorsan átveheti, amit rendelt, és néhány gombnyomással hozzáférhet csomagjához. Az automata diszkrét megoldást kínál: nem kell munkahelyére vagy otthonra rendelnie.Biztonságos és diszkrét átvételi lehetőséget nyújtanak az ország 51 pontján. A csomag átvételéhez mindössze az MPL-től SMS-ben vagy e-mailben kapott azonosítóra lesz szüksége, ezt követően küldeményét 2 munkanapig tároljuk az automatában. A határidő lejártát követően a csomagot megőrzésre beszállítjuk valamely közeli postára, amelyről újabb értesítést kap.
9.7 Nemzetközi szállítás: Európai Országokba történő szállítás. Mindenképpen Ajánlott küldeményként kerül feladásra.Az MPL a Magyar Posta csomagszállítási szolgáltatása. Nemzetközi viszonylatba a feladott küldemények kézbesítése a küldemény rendeltetési hely szerinti – a Postával közreműködő – külföldi postai szolgáltató által vállalt kézbesítési szabályai szerint történik. További tájékoztatást a külföldi postai szolgáltató Általános Szerződési Feltételei adnak.
9.8 Személyes átvételi lehetőség: Székhelyünkön vagy Vásárokban van lehetőség, előre egyeztetett időpontban, ez esetben készpénzben is tud fizetni, így semmiféle járulékos költsége nem keletkezik a termék(ek) vételárán kívül.
9.9 A szállítási módok információi: Amennyiben a rendelt csomag nem felel meg a csomagszállító cég standart méreteinek, abban az esetben felveszem önnel a kapcsolatot e-mail ben vagy telefonon. Ennek plusz költsége lehet, amit csak akkor tudok megmondani ha elkészült a rendelés és csomagolás alatt van. "A küldemény maximális méretei: leghosszabb oldala 200 cm lehet, a szélesség, magasság, hosszúság összege nem haladhatja meg a 300 cm-t. Terjedelmes: amennyiben a küldemény három kiterjedésbeli mérete (szélesség, magasság, hosszúság) 200 cm-nél nagyobb, vagy a leghosszabb oldal 75 cm-nél nagyobb, illetve alakja nem téglatest vagy boríték, terjedelmes kezelés történik. Kérjük, amennyiben a küldemény az alakja miatt tartozik a terjedelmes kategóriába, a felületen jelölje a terjedelmes szolgáltatást, mert az automatikusan csak a mérethatár túllépése esetén kerül bejelölésre. " A terjedelmes csomag, valamint a törékeny kezelés szolgáltatások díjai az alábbiak szerint kerülnek felszámolásra: Ha a csomag terjedelmes, akkor a szállítási alapdíj 100%-a, ha a csomag törékeny, akkor a szállítási alapdíj 75%-a, ha a csomag terjedelmes és törékeny is, akkor egyszeri 100%-os szállítási alapdíj kerül felszámolásra. Az MPL ügyfélszolgálata a 06-1-333-7777 telefonszámon érhető el. A csomagok nyomon követhetőek ide kattintva. A kísérőokirat-szám mezőben a címirat vonalkódja alatt található azonosító aláhúzott részét kell megadni.
9.10 Az egyes szállítási módok költségei:
MPL Postán maradó levél | |
30 gramm -ig | 630 Ft |
50 gramm -ig | 630 Ft |
500 gramm -ig | 915 Ft |
2000 gramm -ig | 1795 Ft |
MPL Postán maradó levél EU. országokba | |
20 gramm -ig | 2270 Ft |
50 gramm -ig | 2270 Ft |
500 gramm -ig | 3455 Ft |
2000 gramm -ig | 8240 Ft |
MPL Csomagautomata | |
2000 gramm -ig | 995 Ft |
MPL Futár Háztól-Házig | |
2000 gramm -ig | 1790 Ft |
5000 gramm -ig | 1990 Ft |
10000 gramm -ig | 2185 Ft |
20000 gramm -ig | 3000 Ft |
30000 gramm -ig | 5145 Ft |
40000 gramm -ig | 7235 Ft |
Rendszerünk 5 féle címmel dolgozik, ezért nagyon fontos, hogy a mindenhova a megfelelő adatot (címet)írd be. Abban az esetben ha ezeket a sorokat nem megfelelően töltöd ki, akkor nem tudom garantálni, hogy a számla jól lesz kiállítva illetve a rendelésed a megfelelő helyre lesz kiszállítva. Az adatok hitelességéért a vevő a felelős. Megértésedet köszönöm szépen.
(9.11.1) Számlázási cím: (abban az esetben ha nem EP számlát kérsz): A számlát erre a címre állítjuk ki neked
(9.11.2) Postázási cím: (ha nem postán maradóan kéred): A rendelésed ide kerül kiszállításra
(9.11.3) Posta hivatal címe: ( Csak postán maradó kiszállítás esetén): Ha a kiszállítást postán maradóan kéred
(9.11.4) Egészségpénztár: (Itt az EP nevét, az EP tag nevét és azonosítóját FONTOS megadnod): Ebben az esetben arra az Egészségpénztár nevére, Tag és azonosító feltüntetésével állítjuk ki a számlát amit megadtál
(9.11.5) Csomagautomata címe: Ezt abban az esetben kell a rendelésnél a MEGJEGYZÉS rovatba beírnod, ha a kiszállításnál a csomagautomatát választottad.
Magánszemélyek Belföldre történő csomag kiszállításnál, amennyiben a rendelés összege, (kiszállítási összegen felül) eléri a 40.000.-Ft-ot. ( Azaz -Negyvenezerforint-ot) a kiszállítás ingyenes. Amennyiben a csomag ezen feltételnek nem felel meg, abban az esetben a szállítási költség a vevőt terheli! Adószámmal rendelkezők számára nem vonatkozik.
10. A szállítástól elállás
10.2 A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a vásárlási feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú, azaz betöltötte a 18. életévét.
11. A termék visszaküldése
12. Szerződéskötés feltételeire vonatkozó tájékoztatás
13. Elállási jog / Visszaszolgáltatási garancia
13.2 Amennyiben a termék átvételekor valamilyen okból kifolyólag nem kapta meg az írásbeli megerősítést (számlát), akkor a tizennégy napos határidő ennek kézhezvételétől számít, de legfeljebb a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig.
13.3 Amennyiben a számlát három hónapon belül kapja meg, akkor ettől az időponttól számítva a tizennégy nap abban az esetben is rendelkezésre áll az elállásra amennyiben a három hónap eléréséhez kevesebb, mint tizennégy nap van hátra.
13.4 Amennyiben a vásárló élni szeretne a terméktől való elállás jogával, ez esetben a vásárlót terheli a termék visszajuttatásának költsége. Ezen felül egyéb költség nem terheli a vásárlót, de a vállalkozás követelheti a nem rendeltetésszerű használatból eredő anyagi kár megtérítését is. A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni, melynek feltétele a termék vállalkozáshoz történő visszajuttatása.
13.5 Ha a termék kifejezetten a vásárló igényeinek megfelelően került legyártásra, vagy a termék a fogyasztó személyéhez kötött, akkor - a felek eltérő megállapodása hiányában – a vásárló nem gyakorolhatja az elállási jogát. A vásárló abban az esetben sem élhet elállási jogával, amennyiben a terméket a vásárlást követően használatba fogta, kimosta, vagy bármilyen átalakításnak vetette alá, amennyiben a termék megfelel a rajta feltüntetett minőségi követelményeknek..
13.6 Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 45/2014. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.
13.7 Nincs elállási jog olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő vagy olyan termék esetében amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak.
14. Milyen termékekre nem vonatkozik az elállási jog?
15. Panaszkezelés, a vásárlásra vonatkozó jogérvényesítési lehetőségek
15.2 Amennyiben a panasz benyújtását követően a termék javítása vagy a cseréje válik szükségessé, azt mielőbb, de legkésőbb 15 napon belül el kell végezni. Ettől csak abban az esetben lehet eltérni, ha a cseretermék nincs raktáron és a vásárló írásban nyilatkozik arról, hogy a pénzvisszafizetés helyett megvárja amíg a cseretermék beszerezhető lesz.
15.3 Abban az esetben, ha a vásárló nem ért egyet a panasz kezelésével, vagy a panasz kivizsgálása nem lehetséges, úgy a webáruház erről jegyzőkönyvet vesz fel – melyben a vásárló panaszán felül feltünteti az ezzel kapcsolatos álláspontját is – melynek másolatát megküldi email-ben. Olyan garanciális probléma esetén, mikor a termék javítása válik szükségessé az értékesítő az átvett termékről elismervényt állít ki.
15.4 Amennyiben a vásárló és az értékesítő között fennálló fogyasztói jogvita a tárgyalások során nem rendeződik úgy a vásárló számára az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak rendelkezésre:
(b) A fogyasztóvédelmi hatóságok székhelyét, telefonos elérhetőségét, internetes elérhetőségét és levelezési címét itt találhatják: www.fogyasztovedelem.kormany.hu
(c) A vásárló panaszával fordulhat a bírósághoz is a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013.évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 1952 évi III. törvény rendelkezései szerint.
(d) Első fokon megyei illetékességgel a fővárosi és megyei kormányhivatalok fogyasztóvédelmi felügyelőségei, másodfokon a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság jár el. A kérelem benyújtható a vásárló lakhelye, a jogsértés elkövetésének helye, valamint a webáruház székhelye, illetve telephelye alapján meghatározott illetékességgel rendelkező hatóság felé.
(e) A vásárló panaszával fordulhat a lakhelye vagy tartózkodási helye szerinti Békéltető Testülethez is. Az eljárás megindításának feltétele, hogy a vásárló az értékesítővel közvetlenül is megkísérelje a vitás ügy intézését. Ennek érdekében a kérelemhez csatolni kell azt a dokumentumot – vagy annak másolatát – amelyre a vásárló a kérelem benyújtásakor hivatkozik, így különösen az értékesítő nyilatkozatát a panasz elutasításáról, illetve egyéb írásos bizonyítékot. Az eljárásra a vásárló kérelme alapján az általa megjelölt békéltető testület illetékes. A testület hatáskörébe tartozik a jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése, feladata egyezség létrehozása a vásárló és az értékesítő között. Amennyiben nem lehet egyezséget létrehozni a vásárló és az értékesítő között, úgy döntést hoz, melynek során a fogyasztói jogok hatékony, gyors, egyszerű és költségkímélő érvényesítését tartja szem előtt. Ezen felül a testület a felek kérésére tanácsot ad a vásárlót megillető jogokkal és kötelezettségekkel kapcsolatosan. Bővebb információ a www.bekeltetes.hu oldalon érhető el.
16. Tulajdonjogi kikötés
17. Megrendelés módosítása, törlése
17.1.2 A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában postai úton vagy e-mailben kerülhet sor.
18. Hírlevél igénylés
18.2 Amennyiben a hírlevélre történő feliratkozás megtörtént, azt bármikor lehetősége van a vásárlónak törölni/töröltetni, amennyiben erre a későbbiekben nem tart igényt.
19. Termékgarancia
19.2 Amennyiben a termék bizonyítottan az átvételt megelőzően sérült meg, azt díjmentesen kicseréljük, vagy ha az adott termék nincs raktáron, akkor a vásárló kérheti a vételár kifizetését.